Haft mens i 2 veckor?! - Girls1st
Girls1st sweden Libresse initiative

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Börjar bli lite smått orolig, veckan efter midsommar så fick jag min mens för månaden, trodde jag... Men det var inga stora mängder så, men det var mens. Nu veckan efter så har jag fortfarande mens och börjar bli orolig.
    Är 14 och har haft det i lite mer än ett halvår, är det farligt eller är det bara normalt?
    Kram en otroligt nervös och orolig 14åring
    10 jul, 2012, 11:34
  •  
  • Hej!
    nej det är inget konstigt med att ha mens i 2veckor eller mer. för jag själv hade det i mer än 2 veckor så jag gick till um ( ungdomsmottagningen ) och kollade upp det och dom sa att det var helt normalt, men efter ett tag så blev jag så trött på det så jag gick och skaffade mini piller. Hoppas det blir lite lättare på hjärtat, och lycka till :) / en förstående tjej på 17 år <3
    28 jan, 2014, 18:29
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

2 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.