Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kroppen! Hormonkaruseller, BH, finnar eller sportskryt - här gafflar ni om allt som hör tonårskropparna till. Alla tankar är bra, MEN läs våra husregler först!

BLINDTARMSINFLAMMATION?!??!? HJÄLP SNÄLLA SNÄLLA

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej. JAg har kinda lite panik. Asså Jag tror verkligen att jag har blindtarmsinflammation. Jag är läst på den där sidan 1177.se om de o det är typ 3 av 6 symptom där som stämmer. Jag har ont i högra nedre delen av magen, jag vet inte om de har blivit värre för jag har inte haft så förut, det gör typ ont när jag rör på mig, jag mår illa (Det gör jag dock typ heeela tiden), och det känns verkligen som att jag kommer bli sjuk o få feber för alla i skolan är sjuka o jag har ont i halsen nu. Vad tror ni? Är det nån här som har haft det och går det att bota med typ antibiotika om man går dit innan det har utvecklats mer? Snälla hjälpppp! Kram:)<3
    23 nov, 2018, 20:53
  •  
  • Jag opererades för blindtarmsinflammation i juni i år, på grund av att min hade brustit då det gick för lång tid. Det är inte alls säkert att du har det och det är endast läkare som kan berätta för dig och göra tester osv. Jag hade också ont i högra delen av magen och ett test jag fick göra på akuten var att hoppa på ett ben, och gör det inte ont så är det kanske inte det, eller så har det inte gått så långt. Blindtarmsinflammation gör verkligen jätteont, jag åkte in till akuten bara några timmar efter min mage började göra ont. Om du har misstankar om det så kan det vara bra att kolla upp, för den ska inte hinna brista då det är farligt. Hoppas det löser sig för dig! :)
    25 nov, 2018, 23:24
  •  
  • Hmm så konstig, HAR EXAKT SAMMA GREJ😱  För 3 år sedan blev jag inskickad på sjukhus p.ga det men min läkare sa att det skulle kanske komma tillbaka. vet nte vad du ska göra men googla runt lite
    28 nov, 2018, 21:27
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.