Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kroppen! Hormonkaruseller, BH, finnar eller sportskryt - här gafflar ni om allt som hör tonårskropparna till. Alla tankar är bra, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Som rubriken lyder så är mitt ena bröst större än det andra. Någon som har likadant? Är det normalt?
    07 aug, 2017, 13:06
  •  
  • Jag har inte det problemet men jag har hört från många och på många ställen att det är helt normalt och att man inte ska oroa sig! Kram
    07 aug, 2017, 14:03
  •  
  • Det är fullkomligt normalt och vanligt och det finns inget man kan göra. Det är samma sak med alla kroppsdelar ens benet kan vara längre än det andra och dsm med armarna. Så det är helt normalt :)
    07 aug, 2017, 20:17
  •  
  • Jag har 2 olika stora bröst. Det är mitt största komplex på hela min kropp: /
    Jag har små bröst, det större bröstet fyller en A kupa, men de mindre bröstet fyller halva typ.
    Jag har haft såhär i flera år (är 15, mina bröst började växa när jag var 9)
    Det är helt normalt och oftast jämnar de ut sig efter några år (inte för mig än.
    .) Men jag förstår hur du känner.
    12 aug, 2017, 18:44
  •  
  • DeletedProfile DeletedProfile
    Borttaget av författaren
    12 aug, 2017, 20:17
  •  
  • Är nog snarare mer vanligt än att ha exakt jämnstora.
    Mina har jämnat ut sig genom åren men är fortfarande en tydlig skillnad. Mest för att de har helt olika utseende.
    13 aug, 2017, 23:57
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

1 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.