Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kroppen! Hormonkaruseller, BH, finnar eller sportskryt - här gafflar ni om allt som hör tonårskropparna till. Alla tankar är bra, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Jag hatar verkligen mitt liv. Min såkallade "Bästis" skämtar om min depression hela tiden tex "aa han ville ta livet av sig som du hahah" Jo men jättekul idiot och sen håller hon på när vi fick en uppgift att skriva om en händelse när man blev lycklig så slänger hon ur sig kommentarer som "Jag är lycklig men det är aldrig du" liksom jaha? Jag visste inte att du var min fucking psykolog men tack för den. Är irriterad hela tiden (som ni kanske märker i texten) och det går ut över mina vänner. Mycket i min vardag tynger ner mig. Min pappa dricker för mycket ibland och försökte ta livet av sig för ca 2 år sen pga av att folk skriver falska saker i tidningar så allt han har byggt upp på 30 år har förstörts. Han får inte bra jobb trots sin utbildning, kompetens och hans höga "rank". Han har räddat livet på så många människor och är en av de snällaste och bästa människor jag har träffat. Min mamma har cancer och har rökt i över 40 år. Tror ni inte att min "bästis" skulle skämta om hennes övervikt också? Jo såklart. Får ångest av vissa lektioner i skolan så att jag skolkar ifrån dem. All press i skolan sönderstressar mig och med min depression så har jag fått väldiga minnessvårigheter och jag kan nästan inte tänka. Jag har inga riktiga vänner. Jag fattar inte ens varför mina föräldrar gillar mig, jag är bara en börda.
    04 maj, 2017, 21:59
  •  
  • Jag känner precis som dig, det suger verkligen. kämpa på! <3 <3 skriv på snap om du vill, smilla2002
    06 maj, 2017, 20:19
  •  
  • DeletedProfile DeletedProfile
    Borttaget av författaren
    06 maj, 2017, 22:08
  •  
  • jag vet hur det känns har också en massa problem kanske inte samma men lika stora. skriv på min snap om du vill: hannadurley
    och forsätt kämpa tror inte att du är en börda <3 <3
    19 jun, 2017, 10:50
  •  
  • menar du är inte en börda
    19 jun, 2017, 10:50
  •  
  • Kämpa på och hitta nya vänner för din "bästis" verkar inte vara så snäll
    19 jun, 2017, 12:25
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

1 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.