Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kroppen! Hormonkaruseller, BH, finnar eller sportskryt - här gafflar ni om allt som hör tonårskropparna till. Alla tankar är bra, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej, ska snart fylla fjorton år och hatar mina bröst, dem är ganska så små och har just nu B kupa, undrar om man får sin mammas bröst? Jag är tacksam för svar! Min mamma har stora bröst vilket jag också vill ha.... mina bröst började typ att växa för två år sen men har fortfarande bara B kupa och alla i släkten har stora bröst. Kommer jag få det också? Snälla svara, desperat❤️❤️❤️❤️❤️
    12 aug, 2017, 03:56
  •  
  • Brösten växer fram tills att man är 20, så lugn hahah, dom hinner växa mkt till. Hade knappt några bröst när jag var 14, är 18 nu o dom har växt rätt mkt :)
    12 aug, 2017, 14:01
  •  
  • Det behöver inte alls vara så. Min mamma har stora bröst, jag och min syster har väldigt små (A, ibland B kupa) min syster är 22 och hennes bröst kommer inte växa mer. Jag är 15 men tvivlar på att mina kommer bli mycket större. Det beror helt på, alla kroppar växer olika, men visst det händer ofta att man får sin mammas storlek. Vänta och se!
    12 aug, 2017, 18:39
  •  
  • Kommentaren är borttagen av författaren
    12 aug, 2017, 18:39
  •  
  • Kommentaren är borttagen av författaren
    12 aug, 2017, 18:40
  •  
  • Dina bröst har sin egen utveckling och det går inte att säga hur det blir, alls. Däremot är du inte ens 14 så du har ca 10 år kvar som brösten kan växa. Hata inte dina bröst för att de är i puberteten liksom? Ge dom åtminstone en chans att växa :)
    13 aug, 2017, 23:56
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.