Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kroppen! Hormonkaruseller, BH, finnar eller sportskryt - här gafflar ni om allt som hör tonårskropparna till. Alla tankar är bra, MEN läs våra husregler först!

Fråga mamma om stringtrosor!? Snälla hjälp

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Jag är 14 år och använder just nu trosor som liknar en blandning mellan string och hipster. Nu är det så att jag vill börja använda string, främst för att mina trosor "ligger i rumpan" precis som string men har lite mer tyg. Tidigare när jag har köpt trosor med mamma (Ca ett halvår till ett år sen) har mina trosor och stringtrosorna legat brevid varandra. När jag av misstag har tagit upp string säger hon nej det här är inte dom du ska ha (kanske för det har ju inte varit de vi är där för att köpa). Jag har frågat henne om string men hon tycker inte att jag ska ha det (det här var sist vi köpte trosor då). Hur ska jag få henne att säga ja? Ska jag att de är ju likadana som mina fast lite mindre tyg och att mina också ligger inne i rumpan, då är det skönare med mindre tyg? Hur gjorde ni? Kan inte gå och köpa själv bakom hennes rygg. Dock förstod hon med bh och idag använder jag bara super push up vilket hon är okej med för jag tycker ju det är skönare.
    11 mar, 2018, 13:33
  •  
  • Antingen kan du ju bara fråga om du får testa, om inte det fungerar kan du berätta din situation.
    11 mar, 2018, 19:42
  •  
  • Idag köpte jag faktiskt 8 (!!) par stringtrosor när jag shoppade med en kompis. Tänkte lägga ett par i tvättkorgen och om mamma säger något säger jag bara att jag har haft de i mitt skåp ett tag och nu ville ja testa och jag tycker de är sköna. Ska även göra klart för henne att min attityd inte förändras på något sätt av att bära string
    11 mar, 2018, 20:49
  •  
  • Bra jobbat, när jag började med string köpte jag de själv för vad har min mamma att göra med vilka trosor jag använder? När hon tvättade råkade hon lägga de till min syrra men efter ett tag förstod hon att de var mina. Min mamma använder själv stringtrosor så vad skulle hon bry sig för. Tror inte din mamma kommer bry sig så mycket, det är ju bara ett par trosor
    Kramis <3
    12 mar, 2018, 20:34
  •  
  • Bra jobbat! Det är bara att säga att du tycker dom är skönast.
    13 mar, 2018, 22:13
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.