Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kroppen! Hormonkaruseller, BH, finnar eller sportskryt - här gafflar ni om allt som hör tonårskropparna till. Alla tankar är bra, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej!
    Jag har lite frågor. Jag är en tjej som snart fyller 13 och har inte fått mens eller använder inte Bh. Jag vill ha bh men jag vet inte om jag har för små bröst, mina bröstvårtor syns genom tygtoppar så jag får ha dubbla så dom inte syns. Men jag vågar inte prata med mamma om detta. Jag har otroligt svårt att prata om mig med vuxna. 
    HJÄÄÄÄÄLP
    22 dec, 2018, 20:24
  •  
  • Jag köpte min första bh med min kompis. Sen sa jag det till mamma efteråt. Du kunde hon lixom inte säga ”nej” elr så. Så mitt tips är att åka till en klädaffär med en vän. Då kan ni testa ut en bh som passar och köpa den! 💗 Det finns många små bh-ar så du kommer nog hitta en som passar. Det kan vara bra att börja med en bh utan bygel, det gjorde jag! Om du inte vill prata med din mamma alls så kan du ju använda bh-n ett tag och sen lägga den i tvätten unga att säga något. När hon ser den så kanske hon pratar med dej istället eller så säger hon ingenting, och då behöver du ju inte prata alls!!!😚 Hoppas det går bra!🌟
    24 dec, 2018, 10:34
  •  
  • Jag håller med Maja04, jätte bra tips!
    26 dec, 2018, 11:53
  •  
  • Låter som mig för 1 år sen, tips är att gå till Lindex o köpa ett par AA bh-ar dem är extremt små (va sånna jag började med nu har jag A o de typ 1 år senare) btw så är jag 14 och har inte fått min mens än
    07 jan, 2019, 03:12
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.