Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kroppen! Hormonkaruseller, BH, finnar eller sportskryt - här gafflar ni om allt som hör tonårskropparna till. Alla tankar är bra, MEN läs våra husregler först!

Önskar att jag hade haft större bröst..

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej, jag är 13 och går i sjuan. Jag har sååå mycket ångest över att mina bröst är så små. Jag har storlek 70A i bh men ibland känns tom liksom överflödigt. Behöver verkligen inte använda bh men gör ju de som ändå. Vet att det inte gör att göra nått åt det men känner mig så ensam med detta. Det är pinsamt typ när jag har bikini eller så för då syns det verkligen att flera av killarna har typ större bröst än mig. Tycker verkligen inte heller det är fel på att ha små bröst för jag är ganska liten typ men har mens så ja, men jag kan öndp tycka att de borde börja växa liksom
    05 mar, 2018, 20:11
  •  
  • Du är verkligen inte ensam om att känna så. Är 15 nu men när jag var 13 så hade jag en kompis som hade större bröst än mig och hon skröt alltid om det och tröck ner mig för att jag hade väldigt små bröst. Då hade jag 70A också men nu har jag insett att det inte spelar någon roll hur små eller stora bröst man har. Det gör dig inte bättre eller sämre på något sätt och det är mest troligt bara du som tänker på det. Alla växer i sin egen takt.
    06 mar, 2018, 22:24
  •  
  • Känner igen mej så mycket!! Jag är också 13 och går i 7an.
    Har precis börjat med bh och har storlek 75a. Två av mina kompisar har JÄTTE stora bröst, typ D kupa. De skryter inte direkt om det men de ska alltid prata om sina bröst..
    Min bästis däremot har väldigt små bröst, typ 70aa. Hon behöver verkligen inte bh men hon använder typ bh ändå.
    Jag kan lixom inte hjälpa dej på något sätt men du är inte ensam!! <33
    07 mar, 2018, 20:51
  •  
  • Jag är säker på att dina bröst kommer växa och bli större, du är ju 13 så du har ju några år av puberteten kvar liksom. Hade själv A-kupa tills jag var typ 14 och nu har jag C kupa så oroa dig inte och du är inte ensam :)
    08 mar, 2018, 09:28
  •  
  • DeletedProfile DeletedProfile
    Borttaget av författaren
    24 jun, 2018, 19:40
  •  
  • Samma här, är 14 år och har heller knappt bröst, dock så svullnar de lite under mensen, men i övrigt är de riktigt små. Förstår dig, det känns som att ALLA har större bröst än jag, du är i alla fall inte ensam, brösten kan ju växa till sig med tiden, om du är väldigt smal eller undernärd är det inte konstigt om du har små bröst, men små bröst, stora bröst, fasta bröst eller hängivna bröst, oavsett är du bra fin, you go girl ❤️
    24 jun, 2018, 23:00
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.