Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kroppen! Hormonkaruseller, BH, finnar eller sportskryt - här gafflar ni om allt som hör tonårskropparna till. Alla tankar är bra, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej! Jag är 12 år och har väääldigt stora bröst... jag har storlek 80 på min bh... ibland så känns det som om folk stirrar på mina bröst. Jag brukar ha lite för stora kläder så att dem ser mindre ut... men det hjälper inte! Och så är det så att mina bröst är olika stora. Jag vet att under puberteten så växer bröst olika fort, men det ser väldigt konstigt ut. Vad ska jag göra för att accseptera mina bröst?!
    21 jul, 2017, 00:21
  •  
  • Tänk på att typ alla killar gillar tjejer med stora bröst. Och du kan inte göra något åt att dina bröst e så stora, jag är oxå tolv o har fortfarande topp, skulle önska mig större bröst för jag tycker själv att mina bröst är väldigt små ifrån skillnaden till min kropp. Folk kanske stirrar för att dom är avundsjuka, tänk positivt ;))
    21 jul, 2017, 19:18
  •  
  • Det är ju alltid olika jag har själv väldigt små men är ändå nöjd med det jag har! Ibland kan jag vilka ha större men sen tänker jag att jag är nöjd med det som jag har! Du är fin precis som du är och ingen ska kolla på dig för något sånt! Kram<3
    21 jul, 2017, 21:58
  •  
  • DeletedProfile DeletedProfile
    Borttaget av författaren
    31 jul, 2017, 23:02
  •  
  • Bry dig inte om dem! Du är sååå fin önska jag hade stora bröst, acceptera dig själv och älska dem! När du blir äldre kommer du älska att ha större bröst!
    12 aug, 2017, 03:59
  •  
  • DeletedProfile DeletedProfile
    Kommentaren är borttagen av administratören
    12 aug, 2017, 20:21
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

1 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.