Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om nätet! Näthat, nätkärlek eller var man hittar fetaste playlisten - det är här ni snackar om nätet. Allt ni säger är viktigt, men tänk på hur ni säger det och LÄS våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej! Jag vill så gärna ha internetvänner! Är 10 år (fyller 11 i april) älskar att chatta. Ibland håller jag på med fotboll, med kompisar, är dock inte alls bra på det. Hör gärna av dig!🙂❤️
    17 nov, 2017, 23:15
  •  
  • Hejj, jag älskar också att chatta! Jag är dock 15 år men det kanske inte spelar någon roll (Hoppas jag). Jag kan chatta om precis vad som helst :-)
    Hör gärna av dig om du vill chatta med mig!
    18 nov, 2017, 12:52
  •  
  • Vad roligt! Och nej det spelar ingen roll hur gammal du är:)
    18 nov, 2017, 15:49
  •  
  • Kommentaren är borttagen av administratören
    18 nov, 2017, 22:07
  •  
  • Kommentaren är borttagen av administratören
    18 nov, 2017, 22:22
  •  
  • Ni kan fortfarande gärna höra av er om ni vill chatta med mig!:)
    20 nov, 2017, 23:01
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.