Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om nätet! Näthat, nätkärlek eller var man hittar fetaste playlisten - det är här ni snackar om nätet. Allt ni säger är viktigt, men tänk på hur ni säger det och LÄS våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Den här punkten hör väl lite till flera ämnen men jag sätter in den här ändå.
    Asså jag har nyss insett att jag är bisexuell. För mig har det inte känts så jobbigt att inte "kunna vara den jag är" för jag vet eller åtminstone är nästan helt väldigt säker på att mina vänner och föräldrar kommer acceptera mig ändå :) Att jag var bi kom helt oväntat för mig hade precis "kommit fram" till att jag var straight. Jag har problem att relatera till andras berättelser om bisexualitet och känner att jag gärna vill prata av mig med någon. Det här är dessutom min första crush och jag vill bara hitta någon att prata av mig med om saker som kyssar, normer, hur man kommer ut utan att göra en stor grej av det m.m utan att ha det som frågor (som här). Har ni tips på ställen där man kan chatta om typ det jag nyss nämnde?
    15 okt, 2017, 01:09
  •  
  • Behöver inte vara organisationer utan funkar med chatt appar som snapchat fast som det är lättare att hitta någon att prata med på :)
    15 okt, 2017, 01:15
  •  
  • Kommentaren är borttagen av administratören
    30 nov, 2017, 22:32
  •  
  • Kommentaren är borttagen av administratören
    01 dec, 2017, 15:32
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.