Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om nätet! Näthat, nätkärlek eller var man hittar fetaste playlisten - det är här ni snackar om nätet. Allt ni säger är viktigt, men tänk på hur ni säger det och LÄS våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej! Jag har precis fått sommarlov och har inget planerat och dessutom nästan inga vänner. Hur skaffar man vänner? Har försökt ta kontakt med gamla vänner men de verkar inte vilja ha kontakt. Det hade varit nice med vänner men alla dissar mig hela tiden. Hur ska jag göra för att skaffa nya? På nätet alltså. Var skaffar man vänner??
    14 jun, 2017, 15:23
  •  
  • Om du har Instagram kan du hitta personer där som tycks ha samma intressen som dig. Då kan ni prata på DM(direktmeddelanden). Eller bara du addar personer på Snapchat och ser om det var någon snäll där. Men var försiktig på nätet för att andra kan t.ex. låtsat vara någon dem inte är!
    Lycka till!
    14 jun, 2017, 17:07
  •  
  • jag vill också skaffa internetvänner hur kn vi ta kontakt vet att jag låter direkt men vill ha någon att prata med under sommaren
    18 jun, 2017, 21:35
  •  
  • Kommentaren är borttagen av administratören
    18 jun, 2017, 21:56
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

1 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.