15 år och aldrig haft pojkvän - Girls1st
Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kärlek! Fjärilar i magen, rödgråtna ögon och vilda/brustna/lyckliga hjärtan - prata av er om det här. Alla känslor får lov att komma fram, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Som du ser i rubriken så är jag 15 år och aldrig haft en pojkvän i HELA MITT LIV. Jag vet att det är många som inte haft pojkvän när dom har varit 15 år men jag har inte ens haft en kill kompis i hela mitt liv. Jag kan liksom inte prata med killar ALLS det känns typ omöjligt för jag blir så nervös och blir helt tyst och så. Min bästa kompis har kille och varje gång jag har varit med dom så har jag inte sagt ett skit så nu början hennes kille tro att han gör nått som gör att jag inte tycker om honom men så är det inte alls. Jag är jätteglad över att min kompis har en pojkvän men jag blir jätteledsen när hon visar mig hans sugmärken på hennes hals eller berättar att dom har hånglat och sånt, fast jag klagar inte på henne alls, absolut inte, för jag har inte direkt sagt till henne att jag inte gillar när folk pratar om sina pojkvänner till mig. Jag vet att om jag sa det till henne så skulle hon förstå men jag tycker bara det är så pinsamt att berätta.
    Hänt flera gånger att jag har gråtit mig själv till sömn för att det är så svårt för mig att prata med killar. Jag vill såklart ha en pojkvän men jag vill inte BARA ha en kille för att det är kul och så, jag vill ha en som älskar mig och som jag älskar tillbaka. Hur pratar man med killar och hur skaffar man en pojkvän?
    02 jun, 2018, 22:36
  •  
  • Du det är samma med mig fast jag är 14, har aldrig i hela mitt liv haft pojkvän och har svårt att prata med dem. Så du är inte ensam. Jag kan prata med dem men har lixom ingen ”vän”. (Pratar inte ofta)
    03 jun, 2018, 19:05
  •  
  • känner igen mig jättemycket i det du skriver! jag fick inte mina första riktiga killkompisar förrän jag va 14. nu e jag 16 och har heller aldrig haft en pojkvän! det är verkligen inte konstigt utan helt normalt. vissa skaffar inte pojkvän förrän gymnasiet, antigen för att de vilk vänta eller för att tillfället bara inte har kommit än! så du behöver verkligen inte stressa alls! och prata med killar, ja du pratar som du gör med tjejer! det är precis samma sak! snacka interssen och favoritfilmer och se om de klickar!
    04 jun, 2018, 21:37
  •  
  • Jag har aldrig heller haft pojkvän och jag fyller 17 snart! Jag är skådespelare, så jag har dock hånglat med folk i olika pjäser hahaha
    07 jun, 2018, 13:25
  •  
  • Kommentaren är borttagen av administratören
    10 jun, 2018, 22:54
  •  
  • Tack för alla era svar! Det känns faktiskt mkt bättre nu när ja hör att jag inte är ensam och att jag inte behöver ha bråttom ^^
    11 jun, 2018, 17:53
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

1 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.