Åldersskillnad - är 4 år för mycket? - Girls1st
Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kärlek! Fjärilar i magen, rödgråtna ögon och vilda/brustna/lyckliga hjärtan - prata av er om det här. Alla känslor får lov att komma fram, MEN läs våra husregler först!

Åldersskillnad - är 4 år för mycket?

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Jag har pratat med en kille sedan ett tag tillbaka och han verkar som en väldigt fin kille men jag drar mig för att träffa honom. Han är 4 år äldre än mig och jag är 18 och han är alltså 22. Är åldersskillnaden för stor för att det ska funka mellan oss eller överanalyserar jag det bara? Hjälp.... Vart går liksom gränsen när man är i min ålder?
    01 apr, 2018, 00:10
  •  
  • Nej alltså jag tycker inte alls att det är konstigt fyra år är ju inte så mycket om man är lite äldre det låter ju liksom mer skumt om det är en skillnad på ca 15-20 år eller om det är en 13-åring som är tsm med en 17-åring. så 18 och 22 tycker iallafall inte jag låter konstigt. så kör på om han är snäll och du gillar honom.
    01 apr, 2018, 21:58
  •  
  • Nej det är verkligen inte för mycket!
    11 apr, 2018, 14:06
  •  
  • Nej, min pappa är 8 år äldre än min mamma men det känns inte som det!!
    Det är normalt men det är ngt annat om han är 58 år äldre😹😹
    Hoppas det var till hjälp och om du är kär i killen så spelar inte åldern ngn råll
    Sry för (stav)
    10 jun, 2018, 18:59
  •  
  • Nejj det är mer lagom enligt mig har oxå nästan alltid haft äldre killar än mig själv just för att de brukar vara mer mogna och brukar veta hur man tar hand om en tjej. Jag kände en kille som var 26 och var ihop med en 14 åring men det är lite väl överdrivet:)
    13 jun, 2018, 12:35
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

1 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.