Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kärlek! Fjärilar i magen, rödgråtna ögon och vilda/brustna/lyckliga hjärtan - prata av er om det här. Alla känslor får lov att komma fram, MEN läs våra husregler först!

Han var otrogen mot mig men vill ha tillbaka han

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Jag var tillsammans med en kille i 5 måndarer men sen var han typ ortogen mot mig sista veckorna i vårt förhållande. Nu har det gått ett år sedan vi gjorde slut. Och jag saknar honom så mycket och jag vet att han saknar mig också. Jag har gråt flera gånger för jag saknar han. Men är det fel att gå tillbaka till han när han var trogen mot mig tidigare?
    06 maj, 2018, 00:08
  •  
  • Det är ju egentligen upp till dig, kan du förlåta det och ge honom en ny chans tror du? Om ni blir tillsammans om du inte förlåtit honom finns risken att du inte kan sluta tänka på det osv. En annan sak & tänka på är ju omständigheterna... tror du risken finns att han gör det igen?
    06 maj, 2018, 06:35
  •  
  • Kommentaren är borttagen av författaren
    06 maj, 2018, 21:09
  •  
  • Jag är brädd tt förlåta honom om han ärligt säger att det inte kommer hända igen å så. Men min vänner säger att jag VERKLIGEN  inte ska förlåta honom för om man har gjort det en gång kan han göra det igen. Men jag tror att människor kan förändras å så. Ska jag göra det jag känner eller ska jag lyssna och göra det mina vänner känner??
    06 maj, 2018, 21:10
  •  
  • Förstår att du saknar honom och att du är osäker på huruvida du borde ta tillbaka honom eller inte. Jag tänker såhär: vilken "version" av honom är det du vill ha tillbaka? Är det "hela han" (inkl otroheten) eller är det "delar av honom" (t.ex. enbart hans positiva sidor/egenskaper)? Jag tänker att du behöver se nyanserat på det och fundera på om du faktiskt vill ha 'hela honom' eller inte. Som du säger kan ju människor förändras (vilket du märkte när han gick från att vara "trogen" till "otrogen"), och även om någon lovar att inte göra om en sak är det ju ingen garanti för att det inte kommer hända igen - eller att det kommer hända igen. Sånt går inte att veta.
    -
    Nu vet jag inte vilken relation du har med varken killen eller dina vänner. Men jag gissar att dina vänner känner dig bra och vet vad du mått bra och dåligt av, så om du t.ex. mådde dåligt under/efter er relation kanske det är därför de är oroliga över att du ska må likadant igen om ni börjar umgås?
    -
    Vad tror du anledningen är till att du vill umgås med just denna killen?
    08 maj, 2018, 19:16
  •  
  • Det beror lite på omständigheterna enligt mig, var han full då han var otrogen? Var han flera gånger otrogen? Var han helt medveten om vad han gjorde? Var han ärlig mot dig om det osv.
    08 maj, 2018, 22:47
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.