Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kärlek! Fjärilar i magen, rödgråtna ögon och vilda/brustna/lyckliga hjärtan - prata av er om det här. Alla känslor får lov att komma fram, MEN läs våra husregler först!

Hur vet man när man gillar någon? F-boy alert?

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Detta bblev jätte långt så har gjort vissa delar tjocka för de e de som e "viktiga".
    Har kommit fram till denna fråga väldigt mycket o undrar bara om jag gillar en speciell kille. Här får ni lite bakgrund. Jag e ny till området o skolan så känner ingen, men klassen e helt ok o jag har vänner o ligger alltid på topp o så. E inte tjejen som gillar smink elr springer efter killar men jag tror det finns en kille. Gjorde slut me min kille 1mån sen varit tsm me hnm för 2-3mån. Jag vene om det e ba lust efter någon elr om jag verkligen gillar denna kille. Iaf han går i min parallellklass, e rolig, ser helt ok ut (utseende spelar ej roll) , jvl lång o han e verkligen gullig när vi snackar på snap. Nästan 2 veckor efter jag börjat skulle jag in i klassrummet men han stod o snacka me min lärare så jag väntade på att de skulle gå. Min lärare gick in o jag tänkte gå efter henne men så stoppar han mig och jag kollar upp på hnm. Så säger han ba hej med ett jätte gulligt leende o ja e så överraskad att jag nt får ut ett ord. Men sen ropar mina vänner o ja lämnar hnm. Sen slutade han prata me mig i 1 mån o sedan på lunchen gick jag fram till hnm o vi började snacka lite o han var jätte trevlig o gullig dock undvek jag ögonkontakt för jag känner nt hnm så bra hehe... Aja han addade mig på snap o vi har börjat sancka om mycket o länge till 2 på natten. Dessutom har han beskrivit sin drömtjej o ja passar in på ALLA hans beskrivningar. Han har sagt att jag e snygg... Har märkt hur vi stirrar på varandra o att han kollar bak på mig när jag går förbi hnm. Jag ler när jag tänker på hnm. Alla säger att han e en bra kille o sånt men jag tror inte det. Han e  + ALLTID runt tjejer o sitt ex o hans bästavän som vill bli tsm me hnm. Han va tsm me 2 tjejer på 1 mån o han har kommit me sugmärken till skolan. Mina vänner säger att vi passar o att vi e goals o bla bla men tror bara han e ute efter nån o hångla me. Srry för slarv o långt men need help. E han en F-boy? Gillar jag honom? Hjälp tack, skulle verkligen behövas.
    02 jan, 2018, 01:27
  •  
  • Jag tycker att det verkar som om att du gillar honom. Om jag var du så skulle jag försöka få bort mina känslor från honom väldigt snabbt. Jag tycker att han verkar som en F-boy men det är dina val men tänk alltid 3 steg längre än vad du brukar.
    02 jan, 2018, 22:17
  •  
  • Tack för ditt svar @Maddieee <3 Men på senare tid har jag funderat o jag tycker du har helt rätt men han gör det så svårt för mig att släppa hnm. Han ska alltid röra vid mig, inte taffsa då men låta våra händer eller ben röra vid varandra och han gör mig alltid glad o får mig att tänka P annat. Jag kan nt sova, jag tänker P hnm allt mer o mer. När jag ser hnm vill jag bara springa i hans famn o krama/kyssa honom. (Låter som värsta tjejiga tjejen nu men... Aja) Va tkr du/ni jag ska göra? Borde jag prata me hnm elr?
    03 jan, 2018, 02:06
  •  
  • Låter mer som att han gillar dig om jag ska vara helt ärlig. Lyssna på dina vänner, tycker inte han låter som en fuckboy. Han låter som en skit snäll kille som vill bli ngt mer med dig men han kanske är lite blyg så var inte rädd att ta första steget :) Jaa du, får att svara på din fråga så tycker jag det låter som att du gillar honom och att han gillar dig. Tycker att ni skulle bli perfekta för varandra. Men det är ditt val och det här e bara min personliga åsikt
    Lycka Till ;) <3 <3
    12 jan, 2018, 16:29
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.