Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kärlek! Fjärilar i magen, rödgråtna ögon och vilda/brustna/lyckliga hjärtan - prata av er om det här. Alla känslor får lov att komma fram, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej på er! Länge sen jag skrev men nu skriver jag igen och jag behöver hjälp. Det är en kille med brunt krulligt hår o ljusbrun hy o glasögon. Han är snäll o rolig. När jag tänker på honom så får jag fjärilar i magen och pulsen o hjärtat ökar,jag trodde aldrig jag skulle kunna vara kär i honom men har blivit det. Jag skulle vilja fråga chans men jag är rädd o bli retad av min klass. Vad ska jag göra!?
    30 nov, 2018, 19:06
  •  
  • Fråga och om han säger nej säg att det var ett prank. Funkar alltid.😀
    03 dec, 2018, 21:48
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.