Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kärlek! Fjärilar i magen, rödgråtna ögon och vilda/brustna/lyckliga hjärtan - prata av er om det här. Alla känslor får lov att komma fram, MEN läs våra husregler först!

Vill lära känna honom, kan inte 😭

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hjälp, jag e 16 och går i gymnasiet, men är fortfarande kär i en kille i min gamla klass. Jag har inte honom på snap och jag avföljde honom på insta (vet inte varför) plus att han är väldigt inaktiv på insta. Grejen är att han gav lite signaler i nian, men jag trodde inte att det var något. Nu i efterhand tror jag verkligen det och jag ångrar verkligen att jag inte ens försökte, jag addade inte ens på snap. Om jag skulle adda nu när vi går i olika skolor skulle de va jättekonstigt och han skulle fatta direkt. Jag är inte ens 100 på att han ens vill ha med mig att göra, vi känner inte varann alls. Jag åker samma buss som hans kompisar ibland och jag är rädd att han skulle berätta att jag addade honom på snap och att dom skulle skratta åt mig. (Jag var väldigt opopulär i högstadiet). Asså fan, skitjobbigt att ha känslor när jag inte ens känner människan :(. Vill verkligen lära känna honom, vet verkligen inte hur i med att han är så inaktiv på sociala medier. Hur ska jag göra? Det känns helt hopplöst och jag har försökt släppa taget men det går verkligen inte. Är av någon anledning attraherad till honom.
    02 dec, 2018, 14:00
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.