Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kyssar! Långa, blöta, osäkra och läbbiga - allt om kyssar lägger ni på det här bordet. Ingen fundering är för konstig, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej!
    Jag är en tjej på 14 somrar som har lite ångest över att jag aldrig någonsin har blivit kysst, eller kommer bli det på ett bra tag. När jag var tolv år var jag tillsammans med en kille i ett par månader, vi var väl inte ett jätteseriöst par kanske, men jag kramade honom och vi pussades lite på kinden och sådär, gillade honom dessutom lite mer än som en vän, men jag kysste honom aldrig.
    Nu, två år senare, har det inte hänt något mer än det. Jag har inte så stort ungänge och är inte en av de populära tjejerna i klassen. Jag umgås inspincip bara med några tjejer i min nuvarande klass, och några tjejer i min gamla klass. Det finns ingen kille i min klass som jag är intresserad av i min nya klass, och pratar inte med så många andra killar. Därför är jag jätterädd för att jag typ aldrig kommer att bli kysst, eller att jag ska vara jätteoerfaren om jag blir det om några år.
    När fick ni eran första kyss? Nån som känner att den är i samma situation som jag? Skriv!
    06 jul, 2017, 00:15
  •  
  • Alltså det är ingen fara, du är inte sent ute :)) vet inte riktigt när jag hade min första kyss, men första kyssen med tunga/hånglet var på en fest för bara några månader sen, 17 var jag då ;) det var dessutom bara jättekort. Träffade en kille väldigt nyligen (fortfarande 17) och vi har väl hånglat en del. Var livrädd för att hångla med homom pga jag hade så lite erfarenhet, men når de väl blev att vi gjorde de så bara flöt det på! Jag förstod liksom direkt och bara hängde på. Efteråt sa jag att jag inte gjort det så mkt i nyktert tillstånd, varpå han sa "jasså? Men man lär sig fort, och du var jättebra ju" :) så ingen kommer märka att du inte gjort det förut :)
    06 jul, 2017, 18:20
  •  
  • Ha inte ångest! Kan självklart förstå dig då jag känner igen mig själv i det du säger. Är nu 17 och fick min första "riktiga kyss" när jag var 16 och tyckte själv att jag var sent ute till skillnad från alla andra men vad spelar det för roll egentligen. Du har all tid i vääärlden så bara ta det lugnt :)
    06 jul, 2017, 20:56
  •  
  • Kommentaren är borttagen av författaren
    06 jul, 2017, 20:56
  •  
  • Du påminner om mig, är 14, umgås endast med tjejer, okysst, opopulär, ta det lugnt det finns fler än oss, lovar! Va inte orolig du har liksom hela livet på dig att kyssas o ha sex, det bästa är att låta allt komma när de är dags och inte skynda på :D <3 men om du vill vara med fler killar kan du alltid fråga om någon vill hitta på nåt med dig? Det gjorde jag och ska va me min Crush i helgen! Lycka till <33
    06 jul, 2017, 23:38
  •  
  • Det där låter precis som mig innan förra sommaren. Jag skulle då börja åttan och jag hade aldrig varit tillsammans med en kille och pratade inte heller så mycket med dem. Jag tänkte att jag skulle vara singel hela livet men den sommaren hände något. Jag började umgås med några killar i min skola och helt plötsligt så hade jag kille. Jag kan också berätta att jag blev sjukt mycke populärare efter att jag blev tillsammans med honom och innan det var jag bland dem minst populära tjejerna i skolan. Och var inte orolig för första kyssen, den kommer när den kommer och när den gör det så känns det helt naturligt.
    Det kommer gå jättebra, kram<3
    08 jul, 2017, 02:30
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.