Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kyssar! Långa, blöta, osäkra och läbbiga - allt om kyssar lägger ni på det här bordet. Ingen fundering är för konstig, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hur kysser man ”bra”? E 14 år o aldirg kysst ngn men liksom behöver man vara nervös elr så inför första gången? Kan de bli pinsamt?
    01 nov, 2018, 15:56
  •  
  • Svar?
    07 nov, 2018, 19:35
  •  
  • Jag var också jättenervös över min första kyss. Googlade massor och fick bara läsa "det kommer naturligt". Kan inte säga mycket annat än att det gör det! Du har ingenting att vara nervös över. Du kommer aldrig kyssas likadant med alla heller för att allt handlar om hur den du kysser, kysser dig. Var också orolig över att det skulle bli stelt eller så, men det blir vad ni gör det till. Ha inte bråttom bara utan vänta in rätt stund så kommer det inte vara några problem. Sen om du vill ha lite tips så skulle jag säga att använda händer, om något är stelt så är det när händerna bara hänger. Lägg dem på personen du kyssers nacka, pilla i håret, rör på dem liksom! Sen är ett annat tips att inte använda för mycket tunga om ni kommer till hångel. Långsamt hångel är också 10 av 10. Ta det lugnt bara och var inte nervös, det löser sig!
    09 nov, 2018, 19:18
  •  
  • Sen finns det ingen definition av en "bra kyss". Allt handlar om kemin mellan dig och den du kysser, att ni ska känna av vad den andra gör och jobba efter det. Har ni bra kemi så kommer kyssen bli perfekt.
    09 nov, 2018, 19:26
  •  
  • JAG VILL OCKSÅ VETA!
    10 nov, 2018, 20:09
  •  
  • Jag var 18 när jag fick min första kyss och var jättenervös! Men jag kan inte heller säga annat än att det kommer naturligt. Kyss någon du är trygg med och bara slappna av så ska du se att man känner vad man ska göra. <3
    24 dec, 2018, 14:25
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.