Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om kyssar! Långa, blöta, osäkra och läbbiga - allt om kyssar lägger ni på det här bordet. Ingen fundering är för konstig, MEN läs våra husregler först!

Hur länge ska man vänta innan man kysser honom?

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej! Jag har träffat en kille som jag gillar en gång irl, vi har mycket kontakt på snap och sms. och vi båda tycker om varandra. Imorgon ska vi träffas igen. Jag är okysst så har inte så stor koll, men hur länge bör man vänta innan man kysser någon man gillar för första gången? är andra gången för tidigt eller ska jag göra det? kram
    20 jul, 2018, 23:53
  •  
  • Du ska vänta tills båda vill. :) Om du är osäker kan du ju fråga om du får pussa honom.
    21 jul, 2018, 09:52
  •  
  • Jag har kysst de flesta killar första gången jag träffat dem, annars andra gången. Ingen som tyckt de varit någon kosntigt. Känns det bra kan du ju pussa honom tycker jag å se hur han reagerar. Eller fråga om det är ok.
    22 jul, 2018, 09:05
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.