Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om tjejsnack! Här kan ni prata om grejer som liksom inte passar in någon annanstans, men som ändå behövs pratas om. Högt och lågt är tanken, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hejj allihopa!! Jag började att använda bh för 3-4 månader sen. Just nu har jag 70a och jag fyller 13 om en månad. Min fråga till er är vilken storlek ni hade när ni precis hade fyllt 13 eller precis skulle fylla 13?
    Den andra saken jag undrar är hur jag ska fråga mamma om jag får använda string. Min syster har string sen ungefär 1,5 år tillbaka (hon är 16,5 nu). Det är inget som är jätteviktigt för mig att ha men jag vill helst ha det. Det är ju sexigare än liksom boxer om ni fattar. Så hur ska jag göra??
    05 jan, 2019, 17:48
  •  
  • Jag är 13 och skaffade bh för inte jättalänge sedan och har 75 A men den är lite för liten sååå. Jag tycker att du kan fråga din mamma om string och om du inte vågar köp några bara. Annars kan du ju fråga din Syster hur hon gjorde.
    05 jan, 2019, 22:15
  •  
  • Kommer nt ihåg vad jag hade för ett år sen men fyllde nyss 14 och har 65-70 A, när jag började använda string frågade jag inte utan gick bra o köpte så fick dem säga vad dem ville. Men om hon är på nån klädaffär själv nån gång kan du ju bara skicka en bild o säga vilka det ör dy vill ha. Säg typ ”jag behöver nya underkläder kan du köpa dessa”
    07 jan, 2019, 02:41
  •  
  • Jag köpte min första BH, när jag va typ 13 och ett halvt, och då hade jag 75a. Mina första string trosor köpte jag för lite mer än ett år sen, när jag var på Ullared med min kompis. Jag köpte två st och sa ingenting till min mamma. Sen när kag la dom i tvätten så såg hon ju dom, med hon har aldrig sagt något om det :). Så mitt tips är att köpa dom utan din mamma och sen bara lägga dom i tvätten ;)!
    07 jan, 2019, 10:29
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.