Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om tjejsnack! Här kan ni prata om grejer som liksom inte passar in någon annanstans, men som ändå behövs pratas om. Högt och lågt är tanken, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Jag e 05a och 12 år (snart 13 i April) och jag gillar äldre killar typ såna över 20. Är det nått fel på mig? Chattar med en kille som e 23 på snap som jag sa att jag var 15 till han är snäll oså och pressar mig inte till nått men är rädd att han ska blocka mig om jag säger jag e 12 :(( Är det konstigt att gilla äldre killar??

(Jag har haft sex innan med en kille som e 14)
    29 mar, 2018, 18:13
  •  
  • Att gilla äldre killar är inte fel men när jag tänkter på att du inte är mydig eller byxmyding för den delen och skriver med en kille som är nästan dubbelt din ålder får mig tycka att det är lite fel. Det är inget fel på dig utan man kan inte råför det man gillar men du kanske borde vänta lite. Lycka till!
    29 mar, 2018, 19:06
  •  
  • Okii jag tänker jag e konstig men det känns säkrare o skriva me äldre för dom i min ålder e så tråkiga o skriver ingenting typ bara Hej o sen e dom borta. Ja har en snygg lärare i skolan jag vill kasta mig över haha men vågar inte e väl lika bra ;-;
    30 mar, 2018, 11:18
  •  
  • Äldre killar är defenetvit mognare. Ibland kan det vara farligt att skriva med äldre killar för man vet aldrig vad dom egentligen vill. Var försiktig!
    30 mar, 2018, 15:15
  •  
  • Kan säga såhär,NEJ det är inte fel att skriva med äldre killar eller gilla dem!!!MEN,som de andra sagt,va försiktig!Man vet aldrig vad dem egentligen vill asså!Har säkert varit 4-5 killar(i typ 24-årsåldern) som skrivit till mig och skickat bilder på deras sexpack åh tror att jag är dum nog att skicka tillbaka!
    Själv,när jag praoade på dagis så tyckte jag en 3-åring va skitsöt och Jag blev seriöst lite småkär i han😂Vet,låter helt galet men så var de!
    En till sak är att ta det lungt med sexet,gör det inte igen förrens du är byxmyndig!!!!!!!!!
    15 apr, 2018, 21:47
  •  
  • Nej inget fel :). Vad tyckte du om sexet? Ofta är det vettigare diskussioner med en äldre kille :).
    Bättre sex också om man känner sig mogen för det.
    01 maj, 2018, 02:12
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.