Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om tjejsnack! Här kan ni prata om grejer som liksom inte passar in någon annanstans, men som ändå behövs pratas om. Högt och lågt är tanken, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Jag är 14 år och har inga vänner i skolan. Ibland säger jag inte ett ända ord under dagen och om jag frågar något tittar folk på mig utan att svara. Sitter själv varje dag. Har ingen att vara med efter skolan. Går på en sport och har väldigt många vänner där men de är upptagna med vänner från skolan osv på helger och lov. Jag känner mig socialt handikappad och enormt ensam på grund av detta. Varför just jag? När någon t.ex öppnar en snap utan att svara tror jag att de hatar mig...ensamheten har gått för långt. Känner mig utanför, ensam och tom. Inget är värt att leva för.... har även enormt stränga föräldrar.
    28 mar, 2018, 21:53
  •  
  • Men herre gud! gullet, önska att jag kunde få vara hos dig där nu. Du har allt att leva för och hela livet framför dig. testat prata med en kurator, eller ringa bris(anonymt), lyssnar lärarna?. Detta är solklart lättare sagt än gjort men jag tror på dig.
    Puss och Tusen kramar!
    02 apr, 2018, 19:19
  •  
  • Du kanske ska testa att byta skola. Gå en prova på dag på någon skola och känn efter hur det känns. Kram
    02 apr, 2018, 21:09
  •  
  • Lilla hjärtat,detta låter fan hemskt!
    Ska nog sluta tycka synd om mig själv när jag går ensam en dag eller två när min bästis är sjuk för det är inget mot de som du går igenom varje dag!
    Låter förfärligt,önskar jag gick i samma skola eller iaf kunde hjälpa dig på nåt sätt!!!
    Prata med nån kurator eller testa att byta skola(prata gärna också med föräldrar)!!!❤️
    Lycka till,puss&kram❤️❤️❤️
    15 apr, 2018, 21:37
  •  
    Ska nog sluta tycka synd om mig själv när jag går ensam en dag eller två när min bästis är sjuk för det är inget mot de som du går igenom varje dag!
    Låter förfärligt,önskar jag gick i samma skola eller iaf kunde hjälpa dig på nåt sätt!!!
    Prata med nån kurator eller testa att byta skola(prata gärna också med föräldrar)!!!❤️
  •  
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.