Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om tjejsnack! Här kan ni prata om grejer som liksom inte passar in någon annanstans, men som ändå behövs pratas om. Högt och lågt är tanken, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej.
    Mina föräldrar har varit gifta i flera år nu men jag får verkligen känslan att det inte kommer att hålla. Det finns som ingen lycka i deras förhållande längre och min mamma är alltid så grinig. Alltid ska hon klaga på min pappa. Här om dagen så tittade vi alla på tv tillsammans och min mamma somnade i soffan. Efter ett tag byter pappa tv program. Min mamma vaknar sen och blir sjukt arg på honom eftersom att hon inte fick vara med att välja program, fast hon sov. Pappa förklarar situationen och ber hemskt mycket om ursäkt. Mamma är fortfarnade arg och säger ingenting. Så håller dom på varenda dag och jag pallar inte. Jag blir ledsen när jag ser hur mcyket min pappa försöker men mamma bara ger upp. Jag är extremt orolig att dom snart ska skiljas. Har känt såhär i flera månader men har ingen att prata om det med, vad ska jag göra??
    05 okt, 2018, 21:39
  •  
  • Säg till din mamma att hon blir så lätt arg och fråga varför hon inte mår bra. Det beror nog inte helt på din pappa utan på hennes och hur hon mår. Kanske något med jobbet eller nått annat. Säg att pappa har ju inte gjort nått å varför bråkar du me han då du ändå sov. bli arg på henne så hon förstår. 
    Lycka till kram!
    05 okt, 2018, 23:21
  •  
  • håller med Lindaapan, men du kanske inte ska bli arg, ledsen och besviken funkar bättre, samvetet går i gång då.
    10 okt, 2018, 16:37
  •  
  • ja nu kanske du redan har pratat med henne, hur gick det?
    10 okt, 2018, 16:38
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.