Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om tjejsnack! Här kan ni prata om grejer som liksom inte passar in någon annanstans, men som ändå behövs pratas om. Högt och lågt är tanken, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej, Jag ska simma på fredag med klassen men jag vill verkligen inte.
    Vi kan börja med att vi ska simma tillsammansmed en annan klass också (fast bara tjejerna, killarna ska simma på torsdag) och bara det får jag stress av. Det är inte så att jag skäms över min kropp eller nåt det är bara att det är så många då.
    För det andra så suger jag verkligen på att simma, jag har lixom klarat det gångerna innan fast det va nära att jag inte skulle det och jag tycker bara att det är jobbigt.
    För det tredje så vill jag inte stå naken i duchen efteråt för jag vill inte att nån ska se mig (Kanske låter lite töntigt men jaja) Vad ska jag göra? Måste bara säga också att vi har en manlig lärare som typ tittar på tjejerna (asså på typ brösten och sånt) och ingen gillar typ han. Har pratat med mamma och hon sa att det inte finns nåt att göra och att det kommer gå bra men det kommer det inte. Snälla hjälp, sorry för en rörig text
    25 aug, 2018, 14:44
  •  
  • Jag tror att det kommer gå bra och du måste simma, om du inte vill ha F i idrott. Jag kände samma sak som du när jag skulle simma förra terminen, men det löste sig, de delade in oss i grupper, de som var säkra simmare och de som inte var det. En i min klass kissade förresten på sig på simhallsgolvet vid samlingen, och det hjälpte mig att tänka, att inte klara av simtestet och få göra om det en annan dag är ingenting jämfört med att kissa på sig p det blöta simhallsgolvet.
    Detta kanske inte var till nån hjälp, men allt brukar lösa sig.  
    PS! kissa före!
    26 aug, 2018, 11:09
  •  
  • Tack för svaret Addisen <3 Vill bara veta hur alla i klassen reagerade när hen kissade på sig?  Och tänk om jag typ får mens (har inte fått mens än) eller nåt
    26 aug, 2018, 16:45
  •  
  • hej igen, förlåt för sent svar! Ja, först blev alla chockade men tjejerna i vår klass är så tighta så att alla förstod utom två tjejer som inte är de snällaste... Hur gick det förresten? <3
    09 sep, 2018, 14:28
  •  
  • Det gick jättebra! Jag har badat väldigt många gånger i sommar så jag kände mig väl ganska trygg i vattnet :)
    14 sep, 2018, 18:48
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.