Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om tjejsnack! Här kan ni prata om grejer som liksom inte passar in någon annanstans, men som ändå behövs pratas om. Högt och lågt är tanken, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Känslan man får av att bära stringtrosor är väldigt olika från person till person. Vissa tycker att det är obehagligt, medans andra tycker att det är bekvämt. Personligen ÄLSKAR jag att bära stringtrosor då man inte behöver oroa sig för att troskanten syns och det dessutom ger en väldigt sexig känsla.

Har ni några frågor om stringtrosor så är det bara att ställa de här, så ska jag försöka svara så gott jag kan.
    Ni får också jätte gärna dela med er av egna erfarenheter när det kommer till stringtrosor!
    29 maj, 2017, 20:52
  •  
  • Jag var jätteosäker innan jag vågade skaffa stringtrosor. Jag skaffade av nyfikenhet, och köpte ett par spets. De är jättesköna att ha på sig och ärligt talat den bästa typen av trosor. Så ja, vet inte varför jag förstorade upp allt. Mamma accepterade att jag köpte dem så allt blev bra till slut.
    30 maj, 2017, 18:15
  •  
  • Kul att höra!
    30 maj, 2017, 19:08
  •  
  • Jag vågade knappt fråga mamma om jag fick och att hon skulle tycka att det var horigt. Men jag frågade och jag fick! Så vi köpte och jag tycker att det är SÅÅÅ BEKVÄMT. Så jag kommer nog köpa mer i framtiden❤️
    05 jun, 2017, 14:40
  •  
  • DeletedProfile DeletedProfile
    Borttaget av författaren
    13 jun, 2017, 23:47
  •  
  • Ska man typ fråga mamma: Får jag ha string trosor?
    fast jag tänker köpa det själv och bryr mig inte vad hon kommer svara om jag ens svarar.
    18 jun, 2017, 00:03
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.