Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om tjejsnack! Här kan ni prata om grejer som liksom inte passar in någon annanstans, men som ändå behövs pratas om. Högt och lågt är tanken, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Här är lite olika frågor om tjejer som jag tänker kan vara kul att läsa och svara på...
    1. Hur gammal e du?
    2. Har du mens? A) om ja, när fick du det? B) Om nej, har du fått flytningar?
    3. Har du BH? A) om ja. när fick du det? B) om nej, använder du topp?
    4. Har du kysst någon? A) Om ja, när? B) om nej, vill du det?
    5. Sminkar du dig? A) Om ja, när började du? B) Om ja, vad använder och rekommenderar du? C) Om nej, vill du sminka dig?Om du vill kan du gärna skriva om hur du fråga dina föräldrar om du tex ville börja sminka dig.ha BH eller fick mens.
    Tacksam för svar
    17 sep, 2017, 19:48
  •  
  • 1. Hur gammal? Är 14.
    2.har du mens? ja, fick det när jag va 13.
    3. Har du bh? Ja, började med bh i slutet av 6:an.
    4. Har du kysst någon? Nej.
    5. Sminkar du dig? Nej, vågar inte;(
    Fast jag vill.

Jag hade tur för jag behövde aldrig fråga om bh, det. var mamma som frågade mig🤣
    När jag fick mens skickade jag sms till mamma😅

17 sep, 2017, 20:08
  •  
  • 1. Hur gammal e du?
    13 år.
    2. Har du mens? A) om ja, när fick du det?
    Ja, 10 juli.
    3. Har du BH? A) om ja. när fick du det?
    Ja, kommer inte ihåg men tror att det var i mitten av 6:an.
    4. Har du kysst någon? B) om nej, vill du det?
    Nej men ja jag vill kyssa någon.
    5. Sminkar du dig? A) Om ja, när började du? B) Om ja, vad använder och rekommenderar du?
    Ja lite. Sminkar mina ögonbryn med penna från anastacia rekommenderar verkligen sen använder jag genomskinligt brow gel också från anastacia sen så har jag färgat mina ögonfransar så böjer bara dem och tar brow gel på.
    19 sep, 2017, 18:21
  •  
  • 1: hur gammal är du? 13
    2: har du mens? Om ja, när fick du det? När jag precis fyllt 11.
    3:har du bh? Om ja när fick du det? Ja, för typ ett år sedan.
    4: har du kyst någon? Om nej vill du det? Nej, men ja det vill jag.
    5:sminkar du dig? Om ja när började du? Om ja vad andvänder och rekommenderar du? Ja det gör jag, började för typ ett år sedan. Jag andvänder mäst  koncilier (stav), puder, mascara, browncer (stav) och  Rouge (stav).
    19 sep, 2017, 18:42
  •  
  • 1. Hur gammal e du?
    13 år
    2. Har du mens? A) om ja, när fick du det? B) Om nej, har du fått flytningar?
    Nej men har flytningar
    3. Har du BH? A) om ja. när fick du det? B) om nej, använder du topp?
    Jag använder topp ingen bh passar typ på mig än
    4. Har du kysst någon? A) Om ja, när? B) om nej, vill du det?
    Jag har kysst mitt ex på dagis och min bästa vän under en omgång sanning eller konka för ett år sen
    5. Sminkar du dig? A) Om ja, när började du? B) Om ja, vad använder och rekommenderar du? C) Om nej, vill du sminka dig? Det bror på när jag sminkar mig ju till fester men inte vardagliges. Jag glömmer nästan alltid att tvätta bort det och gammalt smink är ju inte bra för huden så jag försöker undvika det

23 sep, 2017, 19:55
  •  
  • 1. 12 år 
    2. Ja, fick det för typ 2 eller 3 månader sedan
    3. Nej men jag och mamma ska köpa det om några dagar.
    4. Nej, och ja det vill jag
    5. Jag sminkar mig vid festliga tillfällen
    27 sep, 2017, 07:37
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.