Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om mens! Sen, tidig, blodig, borta - här kan du prata, fråga och fundera på allt om mens. Alla tankar ska få höras, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • -A- -A-
    Ja, hej, jag har bara haft en riktig mens som jag hade i 6 dagar eller nåt. Jag skaffade också en app så man kan se när nästa mens kommer och min mens skulle ha kommit för 9 dagar sedan... Är detta vanligt eller borde jag göra nåt åt det? Tycker verkligen att det är jättejobbigt att prata om mens med folk, till och med min mamma (jag vet det borde inte vara jobbigt alls eftersom halva jordens befolkning har mens, men nu är det så) 
    Tacksam för svar, kram!
    24 nov, 2014, 19:45
  •  
  • Hej, det låter som att du nyss fått din mens (förra månaden kanske?), när man nyligen fått asin men sär den inte regelbunden. Ibland kan det dröja någon månad innan man får den andra gången. Mens appar funkar itne alltid. Alla kvinnor är olika. Vissa får sin mens med 20 dagars mellanrum och vissa med 30 dagar. När jag hade fått min mens några månader kom den helt plötsligt inte en månad. Nu efter nästan 1 år har den börjat bli Lite mer regelbunden. Kan jag fråga hur länge appen säger att det ska ta mellan din mens? (hur många dagar mellan).
    24 nov, 2014, 19:52
  •  
  • @Meep den säger 28 dagar, och ja jag fick min mens nyss. En av mina kompisar säger att det tar några mensar innan appen börjar funka
    24 nov, 2014, 19:56
  •  
  • DeletedProfile DeletedProfile
    Borttaget av författaren
    25 nov, 2014, 15:08
  •  
  • Om du nyligen har fått din mens så kommer den att vara oregelbunden ett tag! Jag kommer ihår när jag fick min mens i skolan en dag (5:an) och jag var skiträdd. Så hade jag mens i ca 1 vecka och väntade tills nästa månad då den skulle återvända, men inget hände.. Inte ett skit på 3 MÅNADER!! Kanske blir det samma sak för dig, nu har jag haft min mens ett tag. Prick ett år skulle jag gissa men den är fortfarande lite oregelbunden, alltså att det inte alltid dröjer precis 1 månad tills nästa kommer utan kanske 1månad och 1vecka. Det löser sig snart och ett tips är att ha trosskydd i trosorna ungefär när mensen borde komma för att "hålla utkik" om den kommer! Lycka till nu, kraaam! :)
    25 nov, 2014, 18:28
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.