Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om mens! Sen, tidig, blodig, borta - här kan du prata, fråga och fundera på allt om mens. Alla tankar ska få höras, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej.
    Idag när jag hade varit på toaletten märkte jag att det var pyyttelite blod i trosan blandat med flytningar. Det var verkligen jättelite men jag undrar som om de skulle kunna betyda att min mens kommer snart? Jag har lixom kommit in i pubeterten men inte fått min första mens än. 
    Tacksam för svar!
    07 jul, 2018, 21:58
  •  
  • Jag fick typ en brunaktig flytning innan och en månad senare kom den riktiga mensen. Så jag tror absolut att din mens är på väg. Lycka till!
    07 jul, 2018, 22:04
  •  
  • Okej en liten update: Idag när jag vaknade så var det ännu mer blod i trosan och även på pappret, min mens har förmodligen då alltså kommit. Allt jag har läst om berättar dom att sin första mens var en brunaktig flytning, men med mig var det helt enkelt klart blod som var kladdigt. Jag hade längtat efter min mens sjukt länge men idag när jag (förmodligen) fick den känner jag inte alls samma lycka, det känns mest jobbigt. Sen vet jag inte hur jag ska berätta för min mamma... Några tips? <3
    08 jul, 2018, 09:25
  •  
  • Oftast är det ju så att man längtar och sen när man väl får den så är det inte alls lika kul. Men jag kan inte riktigt relatera då jag är en av dem få personerna som gillar min mens haha. Det är väl helt enkelt bara att gilla läget då den har kommit för att stanna ett braaa tag till. 
    Din mamma har gått igenom exakt samma grej så det kommer inte vara några som helst problem med att berätta för henne, tro mig. Mens är en av dem mest naturliga sakerna på denna jord så skäms inte, embrace it!
    09 jul, 2018, 00:17
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.