Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om mens! Sen, tidig, blodig, borta - här kan du prata, fråga och fundera på allt om mens. Alla tankar ska få höras, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Igår fick jag min första mens. Jag har precis fyllt 15 så jag tyckte att det var skönt för alla har typ fått den. Men det var väldigt lite och det var brunt (sorry för tmi) men på kvällen blev det lite mer och rött. men på natten blödde jag typ ingenting och inte nu heller. Det är lixom blod (brunt) när jag torkar mig men det hamnar ingenting i bindan. 
    Är det möjligt att få sin första mens och ha det i en dag? kommer den tillbaka? Behöver jah ha en binda?, det är ju lixom inget blod på den typ. Och är det normalt att blöda såhär lite första gången. Det känns som att något är fel, för det är ju konstigt att få din första mens, blöda lite och bara ha det i en dag
    om någon kan hjälpa mig snälla svara❤️ Jag vågar inte fråga min mamma
    09 okt, 2017, 10:58
  •  
  • Det är inget fel, ibland blir det bara så men mitt tips är att ha binda eller trosskydd ändå för man vet aldrig, helt plötsligt kan man börja blöda mer igen och då är det inte kul om man inte har något mensskydd alls.
    10 okt, 2017, 22:03
  •  
  • Kommentaren är borttagen av författaren
  •  
  •  
  •  
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.