Hej - Girls1st
Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om mens! Sen, tidig, blodig, borta - här kan du prata, fråga och fundera på allt om mens. Alla tankar ska få höras, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej jag är en tjej på 11 år. Och jag heter Leah. Jag är en tjej som är lätt avensjuk. Och det är nämligen såhär att 3 st i min klass har mens och jag vill ochså ha mens jag vet det låter sjukt för det är jobbigt men jag vill ha den så fort som möjligt. Så jag undrar kan man få sin mens fortare??😔😔😒😒
    27 jan, 2018, 21:36
  •  
  • Jag om någon vet hur det känns, alla mina kompisar fick sin mens innan mig. Även fast jag fick den i början av 6an. Har hört någonting om att dricka mycket te, men vet absolut inte om det är sant. Tro mig, mens är jobbigt
    27 jan, 2018, 23:47
  •  
  • Nej jag tror inte att det finns något sätt att skynda på den tyvärr så får du helt enkelt vänta och det är helt olika för alla när den kommer.
    28 jan, 2018, 01:25
  •  
  • Nej, tyvärr går det inte att få den snabbare. Men du ska inte tänka på det, den kommer när den kommer. Och vill du egentligen ha det? Varför är det bra att få det nu? Det är ju egentligen bara jobbigt! Tänk dej att du kissar ostoppbart HELATIDEN, fast med blod!! Det är jobbigt att sova med det och många får ont! Sen vet du aldrig när den ska komma! Och om du i te använder tampong så kan du inte bada!! Nej, jag tycker att du bara ska låta det va.
    Innan jag fick min mens så kände jag mej åxå utanför! Men testa att prata med någon annan som inte heller har mens!!
    12 feb, 2018, 17:12
  •  
  • Kommentaren är borttagen av författaren
    12 feb, 2018, 17:13
  •  
  • Kommentaren är borttagen av författaren
    12 feb, 2018, 17:13
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.