Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om mens! Sen, tidig, blodig, borta - här kan du prata, fråga och fundera på allt om mens. Alla tankar ska få höras, MEN läs våra husregler först!

Hur berätta att ja vill ha P-piller

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Ja e 14 år o vill ha p piller. Int för skydd för e osluld utan för min mens. Har mens i ca 13-15 dagar o ganska mkt. Den e ganska oregelbunden oxå. Har hus i spanein så pker dit ofta o e jobbigt att ha mens i 2 veckor då. Hur ska ja berätta för mamma att ja vill ha det? Vet att man int behöver säga att man har p piller men vill öndp de
    01 nov, 2018, 15:54
  •  
  • Girl I feel with you. Har samma problem. Jag har så kraftigt med mensvärk så att jag vill börja med P-piller men har problem som du.. Jag vill vara ärlig men säger jag något vet jag att mina föräldrar kommer bli så stela och ba "mm" "aha" så fort jag kommer prata med de efter att jag skulle säga något sånt här. De tror fortfarande att jag är 5 år..
    01 nov, 2018, 19:07
  •  
  • Gå till ungdomsmottagningen<33. Dem kan hjälpa er
    05 nov, 2018, 20:55
  •  
  • Ngn mer med svar?
    07 nov, 2018, 19:31
  •  
  • Jag sa till Mamma bara att jag skulle gå till UMO och skaffa p-piller för att jag hade så fruktansvärt ont och mycket mens. Mamma blev bara glad då hon vet hur mycket jag lider 1 gång i månaden. 
    Det är ju du själv som bestämmer om du vill skaffa p-piller eller inte. Så föräldrarna har ju egentligen inget att säga till om! Men gör det bara inte till en stor grej, för då kan de oxå bli att de upplevs ”större” än vad de egentligen är!
    07 nov, 2018, 20:23
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.