Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om mens! Sen, tidig, blodig, borta - här kan du prata, fråga och fundera på allt om mens. Alla tankar ska få höras, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej, idag skulle jag prova att använda tampong för första gången. det var min första dag på mensen så blödde ganska mycket. jag använde mini tampong från ob. men när jag skulle stoppa in den gjorde det jätte ont, så ont att jag fick sluta. 
    vad kan det bero på? snälla hjälp mig
    08 nov, 2017, 07:36
  •  
  • De flesta brukar göra felet att de spänner sig! Går typ inte få in nåt smärtfritt om man inte slappnar av. Så slappna av så går det nog bättre :)
    08 nov, 2017, 15:59
  •  
  • Testa att trycka in tampongen lite mer bakåt också. Det brukar ta stopp för mig annars :)
    08 nov, 2017, 21:21
  •  
  • Testa att trycka in tampongen lite mer bakåt också. Det brukar ta stopp för mig annars :)
    08 nov, 2017, 21:21
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.