Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om mens! Sen, tidig, blodig, borta - här kan du prata, fråga och fundera på allt om mens. Alla tankar ska få höras, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej!! Jag är 13 år o har inte fått min mens. Har haft hår där nere i 3 år, flytningar i 2 år o hår under armarna i 1 år. Mina bröst har vuxit i 3 år fast väääldigt långsamt. Borde int min fösta mens komma snart?? Vad finns de för tecken på första mens??
    01 aug, 2018, 23:52
  •  
  • Va bara glad att den inte har kommit än, önskar att jag hade fått min senare. Jag e 14 snart 15 fick min mens när jag var 12 nästan 13. Asså jag fick inga tecken på min första mens asså inga ett tag innan, som nu så får jag mensvärk några dagar innan oftast. Men iaf första gången så fick jag en mörk flytning först, sen en stund alltså typ X antal timmar så kom blodet. Vet inte om jag var ensam om det men aja, så vare för mig iaf.
    03 aug, 2018, 03:22
  •  
  • Halloj girlis! Jag är 12 och oxå haft hår där nere gaaanska länge, hår under ararna och väldigt mke flytningar men inte heller fått mens. Och jag erkänner, ja är super hajp på min första mens, vet verkligen inte varför men det verkar typ "coolt" att ha det. Och du vet det är ju olika, vissa får JÄTTE tidigt och vissa lite senare. Och oftast får man det mellan 12-14 år men lika normalt hela tonåren. Det du skrivit om så verkar det som att du har kommit in i puberteten så därav kommer nog din mens snart. Men ja förstår verkligen hur du känner, vill oxå ha min mens snart. Det finns ju tecken tex: 
    Du dår mensvärk (ont i magen, ryggen, mår illa osv.)                                                                                                                 Men oxå att du har mycket flyttningar och det känns blött i trosan.                                                                                               Eller som "Anonymmajag123" skrev, att flytningen/flytningarna blir lite brunaktigt därav lite mens blod i flytningarna. Hoppas detta hjälpte! Kramiiis<3
    03 aug, 2018, 09:41
  •  
  • Anonymajag123 smilliis27 tack<3
    03 aug, 2018, 10:58
  •  
  • Hej! Är också 12 år och (inte om mens) mina bröst växer inte. Alla mina kompisar har bröst eller börjar få, och det känns som att jag aldrig kommer att få bröst. Jag har lite hår där nere men inget under armarna. Jag har inte heller börjat få flytningar. Jag är rädd att när jag slutar 6:an så kommer alla tycka att jag är konstig. ngn som vet ngt?<3
    07 aug, 2018, 17:59
  •  
  • Jag är 13 och har fått min mens för några månader sedan, jag förstår att det kan kännas pirrigt och att man vill ha det nu nu nu! Men va glad att ni inte fått den, det gör ont och det är blodigt och man kan inte bada (om man inte använder tampong) och allt är bara jättejobbigt! Men du kommer få den nån dag, allt kommer bli bra! Du får den i din takt när du är redo för den ♥️
    07 aug, 2018, 21:45
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.