Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om partaj! Outfits, chips, låtlista eller danssteg - här kan ni gaffla om party å sånt. Typ allt snack är bra snack, MEN läs våra husregler först!

dricka första gången, när blir jag full?*help

• Författare
    Meddelande
  •  
  • hej tjejer!
    behöver lite hjälp här, är 14 år gammal och har velat testa på alkohol ett tag ny, inte dricka för ofta bara smaka och se, vill ändå bli lite full, se hur de känns liksom. Ska dricka med min kompis imorgon, vi har en briska cider med 4,5%, och typ 1/4 stor flaska med vin med 14%. Blir man lite full på det kanske hehe? Läste på ngn sida att de spelar roll hur lång o hur mk man väger; är ca 170 och väger runt 60kg. Vill inte ha ”nej drick inte du är för ung” för jag kommer ändå testa, så ni kan väl snälla berätta ni som har lite kunskap.
    Så, blir man full, känner man inget alls eller kommer de kännas lite eller något sär emellan kanske? Tacksam för svar <3
    03 jan, 2019, 22:16
  •  
  • det är väldigt olika från person till person hur lätt påverkad man är och om man ätit bra innan osv för man blir ju lättare full om man inte har ätit, dock mår man ju sämre om man dricker på tom mage så dont do that.
    Sen spelar det faktiskt inte så stor roll om du är kort/lång/tjock/smal. Om jag uppfattade det rätt så har ni en fjädedel av en vinflaska? Tror inte ni kommer bli fulla men kanske lulliga eller lätt påverkade dock kommer det antagligen gå ut rätt fort om ni inte dricker mer under kvällen, om du förstår vad jag menar, underhålla fyllan lixom.
    04 jan, 2019, 13:57
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.