Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om partaj! Outfits, chips, låtlista eller danssteg - här kan ni gaffla om party å sånt. Typ allt snack är bra snack, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Tjena Tjejvänner!
    Om ungefär 2 månader fyller jag 14 år och tänkte då ha en liten fest/middag med mina vänner. Inget mer speciellt än typ en mysig middag/brunch med lite musik. Men jag har faktist aldrig varit på någon födelsedags fest/middag sen typ 5an! Så jag vill ha så mycket tips som de går om hur man gör den så lyckad som möjligt. vad ska jag ha för mat, "lekar", teman, hur länge de ska hålla på osv! Är jätte tacksam för svar puss
    16 sep, 2018, 21:42
  •  
  • Åhh vad roligt! Ha härlig musik och fint ljus. Ha några lära känna lekar om alla inte känner varandra så blir det lite mer avslappnad stämning. Kanske 2,5 timme skulle passa. Men det beror väll självklart på. Sleepover är ju också mysigt ifall du orkar med det ;)
    17 sep, 2018, 23:11
  •  
  • Kommentaren är borttagen av administratören
    18 sep, 2018, 17:15
  •  
  • Hade väldens bästa tjejkväll när jag fyllde 14 (en månad sen) vi var 10 tjejer typ och hade askul. Ett tips är att köpa asmycke godis chips och verkligen go crazy. Lite kyssar o pussar (på skoj) ger automatiskt typ en chill, rolig stämning :) kom även på olika grejwe ni kal göra typ snurra flaskan, s/k, suck or blow, kolla film, äta mat. Ladda ner bra musik som du vet att dem flesta kan så kan ni sjunga:). Också sjukt MYCKET roligare när föräldrar nt är hemma för annars kan man nt göra så mycket.  Jag hade från 18-23 o de va rätt lagom. Snacka mycke oxå:)).
    07 jan, 2019, 19:09
  •  
  • Suck and blow* mena jag ofc
    07 jan, 2019, 19:10
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.