Girls1st sweden Libresse initiative
Välkommen till Girls1st forum om sex! Superhångel eller självupptäckande - här snackas det sex. MEN tänk på att det är tjejer i alla åldrar som läser, så HÄNDERNA PÅ TÄCKET!!! och läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Läste nyligen erotisk fanfiction om The Dolan twins, inget jag brukar göra men när jag såg deras video där de läste upp dirty fanficiton om sig själva och där drygt hälften var borttaget blev jag triggad och nyfiken på vad de var för något grovt snusk som de inte kunde ha med i sin video. Liten sidenote: jag kan bli väldigt kåt av killar som överhuvudtaget pratar om mens eller att se eller läsa om en man som tar hand om en livmoderbärare under mensen eller bara är allmänt ödmjuka. Jag sökte därför upp detta på internet och detta var en guldgruva, jag läste i fyra timmar texter där man själv är deras partner, dessa texter handlade mest om mens, förspel och sex. I situationerna beskrevs varje rörelse så bra att jag själv riktigt kunde känna den, med påföljden att jag fick orgasm, flera gånger under dessa 4 timmar.
    Min fråga är kan man helt enkelt komma och få orgasm av bara sådana enkla medel, utan onani eller någon form av sex överhuvudtaget. Och kan någon relatera?
    Supertacksam för svar 💓💓
    31 dec, 2018, 04:32
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.