Girls1st sweden Libresse initiative
Välkommen till Girls1st forum om sex! Superhångel eller självupptäckande - här snackas det sex. MEN tänk på att det är tjejer i alla åldrar som läser, så HÄNDERNA PÅ TÄCKET!!! och läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Tjosan i trosan alla tjejer!
     Nu är det så här att jag har en liten fundering. Enda sedan jag var liten så har jag haft problem med att föra in något i slidan, tampong till exempel har alltid var en omöjligthet och i nuläget går det knappt föra in ett finger utan att det gör ont. Detta har inte varit något större bekymmer för mig tills igår när jag och min partner försökte ha samlag med varandra för första gången jag är oskuld, till skillnad från min partner). 
     Trots att jag var ordentligt upphetsad och våt så gick det inte att föra in hans penis. Han fick in den någon centimeter innan det gjorde så ont att vi var tvungna att avbryta direkt. 
     Så då är min fråga - är det ett tecken på vaginism? Självklart var jag nervös innan men inte så att jag låg och spände mig. Och som jag nämnde tidigare har jag haft de här problemen så länge jag kan minnas. Jag har inget otäckt minne eller något annat som skulle kunna påverka mina slidmuskler och undermedvetet få dem att spänna sig.
     Borde jag gå till en gynekolog och få det undersökt? Eller är det bara att jag är ovanligt "trång" och det går att försiktigt töja ut det?
     Tack i förhand!
    07 maj, 2014, 17:52
  •  
  • Puffar lite på tråden
    07 maj, 2014, 18:19
  •  
  • -puff-
    07 maj, 2014, 19:55
  •  
  • Lite hjälp skulle uppskattas.
    08 maj, 2014, 07:49
  •  
  • Ni borde kanske inte testa med sex direkt? Förut fick jag inte in ett finger utan att det gjorde SVINONT! Jag menar det verkligen. Men min pojkvän pulladeig långsamt med ett finger först (sa inte att det gjorde så ont som det gjorde hehe) men han höll på ett tag och redan andra gången kändes det lite bättre. Nu gör det bara ont precis i början när han börjar pulla men det går över sen. Sen är det väldigt viktigt att du är blöt också, så låt din kille slicka dig länge så du är blöt runtom och så. Sen kan det hjälpa om han spottar på fingrarna och sätter på slidan direkt innan han för in den. Och spänn dig inte! Det gör allt mycket mycket värre! Det gör alltid lite ont första gången men det går över sen! Så låt honom bara pulla och slicka dig några gånger innan ni har sex så kommer det gå riktigt bra!:) kram❤️
    08 maj, 2014, 16:41
  •  
  • Det kan vara vaginism ja, om du har symptom på det kan du gå till ungomdsmottagningen och få behandling, inga problem! :)
    Men i början kan det göra ont, men slidväggarna töjer sig varje gång du för in något.
    Sköt om dig! :)
    08 maj, 2014, 19:02
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.