Girls1st sweden Libresse initiative
Välkommen till Girls1st forum om sex! Superhångel eller självupptäckande - här snackas det sex. MEN tänk på att det är tjejer i alla åldrar som läser, så HÄNDERNA PÅ TÄCKET!!! och läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej! jag är en tjej på 16 år, fyller snart 17. Jag har aldrig haft en kille men jag tänker på sex jätte ofta och vill verkligen ha sex och uppleva den känslan med orgasm. De flesta säger åt mig att onanera mem det haraldrig funkat för mig då jag inte känt något speciellt när jag gjort det. Men jag testade att onanera iförrigår... Jag testade en eltandborste och hade den på klitoris osv, det kändes så skönt men också typ konstigt. Det blev gradvis skönare och skönare och tillslut så kunde jag inte ha kvar tandborsten där för det blev alldeles för mycket. hela kroppen spände sig och jag fick nästan svårt att andas ordentligt innan jag tog bort tandborsten. Och nu 2 dagar efter är min klitoris svullen. hjälp vad hände, varför kändes outhärdligt? och är det farligt att jag är svullen?
    23 nov, 2018, 12:30
  •  
  • Låter som att du var nära att få orgasm och slutade innan den kom. Dvs, om du skulle vilja testa att få orgasm kan du prova att fortsätta när det känna outhärdligt och se vad som händer. :)
    24 nov, 2018, 15:52
  •  
  • Tror inte det är farligt att din klitoris är svullen, men gör den ont? ifall den gör ont kanske du ska kolla upp det.
    26 dec, 2018, 12:01
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.