Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om skola och jobb! Prov, ny klass, matsalstrauman eller extraknäck - här kan ni prata om allt om skola och jobb. Alla åsikter kan ventileras, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Imorgon ska jag ha muntligt Nationellt prov i Matte.
    Men problemet är att jag har blivit sjuk.. Har typ feber och är förkyld...
    Vad ska jag göra?? Vill liksom inte missa på provet då det är så viktigt och då jag har en bra grupp att göra provet med.. Får sån ångest, vet inte vad som händer om man inte är där då man ska göra provet. Vill inte missa det, men folk säger ju att man inte ska va i skolan då man har feber.. Hur ska jag göra??
    Snälla svara direkt, behöver snabbt svar.
    Tack
    14 nov, 2018, 17:40
  •  
  • Du kanske kan komma på bara provet och gå efter det. Har inga andra ideer men lycka till på provet och krya<3
    14 nov, 2018, 21:15
  •  
  • När jag gjorde muntliga nationella i svenska tappade jag rösten, var så himla förkyld, snuvig och hade feber. Gick direkt efter provet. Rekomenderar att du går till skolan gör provet går hem. Det är ALDRIG bra att missa ett nationellt prov. Lycka till !!💗
    kram
    14 nov, 2018, 21:27
  •  
  • DeletedProfile DeletedProfile
    Borttaget av författaren
    15 nov, 2018, 13:38
  •  
  • Tack för svaren! ❤️ Gick till skola o gjorde NP och gick sen hem, får bara hoppas att jag lyckades med provet 😅
    15 nov, 2018, 16:13
  •  
  • Vad bra gjort av dig. Annars så efter alla nationella är slut så samlar man ihopa alla som har missat så att dom också får gör det.
    26 dec, 2018, 20:43
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.