Girls1st sweden Libresse initiative

Välkommen till Girls1st forum om skola och jobb! Prov, ny klass, matsalstrauman eller extraknäck - här kan ni prata om allt om skola och jobb. Alla åsikter kan ventileras, MEN läs våra husregler först!

• Författare
    Meddelande
  •  
  • Hej! Jag ska göra min första video på yt. Skriv saker ni stör er med skolan. Kommer ta upp det i videon fast era namn kommer ej med om ni ej vill det. Skriv det ni stör er med skolan ex''man får inte ha tuggummi(X eller J) X=erat namn ska ej vara med J=erat användarnamn ska vara med. SKRIV PLZ XD
    31 dec, 2018, 19:28
  •  
  • Hej! Jag vet inte hur det är i era skolor men i min skola så fikar lärarna HELA tiden. De äter tårta, bullar,kakor, godis och chips typ varje dag. Om man sitter i korridoren utanför lärarrummet kommer det alltid ut lärare som håller handen över munnen för att man inte ska se att deras munnar är fylda med t.ex bullar. VIsst fattar att de fikar men jag stör mig på att de får fika hur mkt de vill och så och vi får inte ens ha tuggummi.
    X (vill inte att du säger mitt namn)
    vad heter du på yt? 
    Ha det bra! & lycka till med yt videon
    02 jan, 2019, 11:00
  •  
  • Att typ ALLA lärare i min skola favoriserar elever men dom säger hela tiden att dom inte får göra det och att man inte ska göra det typ. De gick ju bra me den regeln hahaha. X
    02 jan, 2019, 19:21
  •  

Du måste vara medlem i Girls1st för att kunna skriva kommentarer eller be om peppning. Logga in eller registrera dig!
När du är medlem kan du också dela med dig av dina berättelser och diskutera olika ämnen i forumet – och en massa annat!

Loading
Har du glömt ditt lösenord?
Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dig dina inloggningsuppgifter.
Glöm inte att skriva din e-postadress (eller ditt användarnamn).
E-postadressen (eller användarnamnet) som du har angett verkar vara ogiltig
Ett e-postmeddelande med instruktioner har skickats till din e-postadress.
Det uppstod ett serverfel när du försökte skicka ett e-postmeddelande. Kontakta administratören.
Email eller användarnamn

Hej! Din webbläsare är lite mossig :-(
Uppdatera till någon av följande versioner så att du kan komma åt alla funktioner på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Sök
  • Söker... Loading

0 Inloggade tjejer
  Avbryt

Ta bort konto

Ditt Girls1st.se konto är borttaget.